pitanja i odgovori

1. Šta treba da uradim da bih dobio besplatan internet?

Kupovinom promo Chipsy pakovanja i slanjem Koda putem besplatnog SMS-a na broj 2020 dobijate 3GB interneta u domaćem saobraćaju.

2. U kom periodu se mogu iskoristiti dobijeni gigabajti?

3GB interneta aktiviran putem SMS-a moguće je iskoristiti u domaćem saobracaju do kraja dana aktivacije. Putem Moj Telenor aplikacije, moguće je produžiti trajanje saobraćaja iz ove promocije u danu kada je kod aktiviran putem SMS poruke, do kraja narednog dana.

3. Koliko mi traje besplatni internet?

Do kraja dana aktivacije, odnosno još jedan dan za aktivacije preko Moj Telenor aplikacije (detaljno objašnjeno u pitanju br. 2).

4. Da li mi se prvo troši moj internet iz paketa i/ili dodatka ili poklon?

Chipsy 3GB interneta ima prioritet u potrošnji u odnosu na paket i sve druge internet dodatke.

5. Da li svi mogu koristiti besplatne gigabajte, bez obzira na vrstu telefona, mobilnog operatera il operativni sistem?

Ova promocija vazi samo za TELENOR korisnike, fizička lica. Potrebno je da korisnik ima mobilni uređaj sa funkcijom slanja SMS-a i aktiviranom uslugom GPRS saobraćaja (mobilni internet).

6. Da li mogu da ukucam više Kodova u jednom SMS-u i tako aktiviram više gigabajta?

Ne, potrebno je svaki Kod pojedinačno poslati putem beslatnog SMS-a 2020 koji se ne naplaćuje.

7. Da li se nepotrošeni gigabajti akumuliraju i prenose na narednu količinu koja se aktivira slanjem novog Koda?

Gigabajti aktivirani u toku jednog dana se sabiraju, ali važe do kraja tekućeg dana. Ukoliko se dodatak produži putem Moj Telenor aplikacije, kumulirani saobraćaj važi do kraja narednog dana.

8. Šta sve može da onemogući aktivaciju besplatnog interneta?

Pripejd korisnici koji su u statusu suspenzije (korisnik nije dopunio kredit u predviđenom roku) neće moći da aktiviraju promociju.

Postpejd korisnici koji imaju zabranu odlaznog saobraćaja usled neplaćenih računa ili kojima se, iako su poslali Kod na 2020 u toku istog dana aktivira zabrana odlaznog saobraćaja, neće moći da aktiviraju promociju, odnosno neće biti u mogućnosti da je koriste. Nakon namirenja neplaćenih računa, odnosno nakon dopune pripejd kredita, korisnici mogu da pošalju Kod na 2020 kako bi aktivirali promociju.

9. Da li postoji mogućnost aktivacije iz roaminga?

Korisnik može da aktivira promociju slanjem SMS poruke na 2020 iz roaminga, s tim što će mu SMS poruka biti naplaćena po važećoj roaming tarifi, a saobraćaj iz promocije ne može da se koristi u roamingu, vec samo u okviru nacionalne Telenor mreže u Srbiji.

10. Kako mogu da znam da li je internet aktiviran ili ne, kao i do kada mi traje internet?

Odmah nakon aktivacije, korisniku stiže SMS poruka sa obaveštenjem o aktivaciji 3GB interneta u domaćem saobraćaju i dužini trajanja.

11. Šta ako aktiviram internet 01. aprila?

Promocija će za korisnike, koji 01. aprila 2019. godine aktiviraju Kodove putem SMS-a, važiti do kraja tekućeg dana, a za korisnike koji i putem Moj Telenor aplikacije produže trajanje, promocija važi do 02. aprila 2019. godine, 23:59h.

12. Kako da pristupim Telenor aplikaciji?

U SMS poruci koju korisnik dobija po aktivaciji, nalaziće se link sa direktnim preusmeravanjem na Moj Telenor aplikaciju. Ukoliko korisnik nema instaliranu aplikaciju, link ga preusmerava na Play/App store.

13. Šta se dešava ako kupim kesicu u kojoj se Kod ne vidi?

Potrebno je pozvati Marbo Kontakt centar i svaki korisnik će nakon provere dobiti zamenski Kod ukoliko su ispunjeni uslovi.

14. Na koji broj se šalje SMS poruka?

Na broj 2020 i SMS je besplatan.

15. Šta da radim ako ne mogu da aktiviram GB?

Potrebno je pozvati Marbo call centar na broj 0800 12 12 12 i objasniti problem uz dostavljanje svih relevantnih podataka: broj telefona korisnika, putem kog kanala je aktivirano, tačno vreme aktivacije.

Filmovi imaju bolji ukus uz Chipsy